Friday, August 22, 2008

Jamaica at the olympics

 
Si di big man a come deh!!!
                                           How Usain look like im still inna di race so?!

     To di worl!!


     Catch me if you can!


     Ooops you couldn't!


     Rhaatid mi a go win!!!


     Yes! Yes! Yes!!


    I can't believe I just did that!


    To di flippin' wooooorrrrllllllll!!!!!!!!


    Since mi cyaan beat mi chest, oonu tek head buck!!


    Two down!  1 to go!!!


    Yu si mi?! Yu si mi! I am # 1!!!


    Just dis last one an den mi a go run lef dem @$%*


    No long talking.....


    I'm glad I did it.... I'm the world's greatest..!!!


    Who's laughing now beatches?!!


    Run, Asafa!! Run!!!


   Di real big man dem!!


    *$@% 100m!!!

2 comments:

bassChocolate said...

Why does that picture in the header look so familiar...?

I WANT ROYALTIES!!!

:D

Unknown said...

Lmao